woensdag 18 februari 2009

De eerste blog

De afgelopen weken waren erg spannend. De mooiste Versatile (V021) stond al sinds begin januari te koop. Ik had natuurlijk al een aantal keren geboden. Dit leidde afgelopen donderdag tot het hoogste bod.

Vrijdag zou de bieding sluiten, het was een spannende avond, zowel voor mij als voor de verkoper. (of niet Wilfred) Gelukkig voor mij was er niemand zo brutaal om nog een hoger bod te plaatsen. Even na twaalven kreeg ik een mailtje van Wilfred en kon ik een vreugde dansje gaan doen. Het leidde uiteindelijk tot een vrolijke nacht.


Voor iedereen die hem nog niet kent, dit is hem:
Morgen zal ik een paar eigen eigen foto's plaatsen, dit is een gedeelte van een foto van Wilfred

De afgelopen dagen hebben we een aantal keren via de mail contact gehad. Morgen ga ik naar Tempelman waar de Versatile op maat gemaakt zal worden. Helaas zal ik niet direct terug fietsen naar Zuidwolde de eerste rit zal iets korter worden vanwege een behoorlijk blauwe plek op mijn knie.

Wilfred, de vorige eigenaar, heeft al zijn belevenissen met de V021 in een blog beschreven. Hij heeft verteld dat deze blog als naslagwerk zal blijven bestaan. Ik vind het echter een uitdaging om mijn belevenissen met deze fantastische fiets ook vast te leggen in een blog.

1 opmerking:

  1. hoi mark!!!
    goeie keuze om een blog te beginnen, al altijs erg leuk om die dingen telezen en natuurlijk je verhalen met andere te delen.

    heel meer plezier er mee, en kijk uit voor de bomen,paarden,honden en al het overig verkeer;p

    groetjes marcel,

    BeantwoordenVerwijderen