dinsdag 22 november 2011

Verkocht



Vorige week donderdag kreeg mijn vrouw een telefooontje van iemand die eerder ook een bod had gedaan.
Deze keer overwoog hij een serieus bod en wilde hij op zaterdag vanuit Noord-Holland naar het prachtige Drenthe komen om naar de fiets te komen kijken en hem eventueel direct mee te nemen.

Vrijdag bleek dat hij ook al een afspraak in Dronten had gemaakt om de fiets op maat te laten stellen. Dit leek dus wel goed te gaan. Toch bleken de onderhandelingen lastiger dan gedacht. Uiteindelijk heb ik een verjaardagscadeautje aan weggeven de koper was er erg blij mee en ik ook.
Het lijkt er op dat de koper ook een weblog wil gaan bijhouden.
Als ik van hem hoor op welk adres dan vermeld ik dat hier.
Mocht ik niets horen dan is dit het laatste bericht op deze weblog.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Mark,
    Je oude fiets is goed en wel aangekomen hoor. De terugreis duurde alleen wat langer dan de heenreis. Hij bevalt uitstekend, ik heb er tot nu toe ongeveer 200 km mee gefietst. Verder ben ik een blog gestart op veloteur.wordpress.com
    Gr. Arjen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je fiets is net begonnen aan een nieuw avontuur. Je kan dit volgen via onderstaande link:
    timsflevobikeversatile021.blogspot.com

    Ik ben er heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je fiets is net begonnen aan een nieuw avontuur. Je kan dit volgen via onderstaande link:
    timsflevobikeversatile021.blogspot.com

    Ik ben er heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen